h1

Antara Maskara dan Celak

Juli 8, 2008

apa akan jadi bila satu acara yang dianjurkan oleh penulis dan ahli sindiket, dan dihadiri oleh ramai tukang blog dan tukang reviu dan tukang tulis?  jadi macam cendawan putih yang tumbuh lepas hujan celah akar kayu, batang kayu dan atas tanah yang takde rumput. senang nampak. senang cabut. tak perlu aku nak cerita. cari sendiri.

jadi. tengok gambar je lah.

aku sangat suka set ini.  boleh jadi satu instalasi dalam seni halus. letak dalam galeri. pastu biar pengkritik seni dan khalayak ‘celik seni’ kerut dahi, urut kepala fikir apa maksud yang nak disampaikan…

haa.. ini dia selebriti maskara. ini dia jejaka jejaka hensem dari sindiket soljah. er.. cantik fesyen baju anda semua! nazri dan teman sindiket, terima kasih jemput kami untuk mengsumbangkan majlis anda.. haha. kalau ada sebarang kesumbangan, harap maaf ye.. tak cukup prepare la tu.😛

gengsi yang aku bawak untuk bantu aku. wan, exike dan ili. terima kaseh byk2 eh korang. korang memang best and memang berbakat besar dalam membantu kawan2.  :)

saharil tanya, kenapa limelight byk untuk derang. xpelah. aku suka di sebalik langsir, intai2 aje. lagipon, kawankawan aku lagi ramai yang ada bakat terpendam. haha. di belakang pon tak apa. saja nak tonjolkan mereka2 ini.

tapi yang paling aku terharu. taf teh sanggup datang dari jauh semata nak berjumpa. waaahhhh terlebeh sudah!  terima kasih byk2!  juga berpeluang jumpa ajami hashim, banyak kali dengar nama, baru terjumpa orangnye…

apapun. memang terhibur dengan MASKARA.

nk: gambar dipetik daripada lan rasso. kat sana ada lagi byk gambar2.

10 komentar

  1. Terima kasih.

    MASKARA 2008:
    Ogos – November – Disember. Pssst! Tandakan di kalendar mana-mana atau di mana-mana kalendar.🙂


  2. Eh Alina,
    Banyak tak work (painting)? Boleh tengok?


  3. Masa kat Rumah Pena. Aku tengok. Macam ku kenal. O. Patut la. Alina yang pernah ku kenal dulu ha ha! Awat tak teguq aku masa kat Maskara tu?

    NAGA,
    Wa kenal ini budak la! Dulu. Satu masa dulu. Heh.


  4. bro naga: waahh.. hatrik eh?? mesti lagi hebat terhebat!🙂 kat sebelah kanan ada link dari flikr. tu sebahagian artwerk. yang terbaru ada dlm simpanan.. er.. nak beli ke?? haha. nnti mungkin ada pameran berkumpulan, solo blum lagi.

    bro azzam: alamak.. malu suda nak teguq.. hehe. selebriti katakan. katanya. tapi dulu pon selebriti jugak kan..


  5. Azzam.. Naga..balik..!!


  6. Azzam,
    Aku pernah tengok Alina ni masa di KLAB dulu.🙂 Aku tengok juga artwork2nya tu. Itu sahaja. Sekian. Terima kasih.


  7. PP,
    Ok ok, aku balik le ni weh!


  8. Aku teringin benar nak jumpa Alina. Tak tahu kenapa….

    So, lepas kerja 9.30 pm, terus pecut ke MASKARA. Ok, dah jumpa, dah kenal, dah berfoto bersama.

    Lu hebat giler beb…


  9. Cik Een, time kasih banyak2!


  10. Ruginya tidak ke MASKARA hari tu. Tidaklah dapat saya berkenalan denganmu.



Tinggalkan Balasan

