h1

Antara geram dan kasihan

Juli 10, 2008

gadis::
dah aku kata. aku dah berinya pada orang lain. jangan lah nak meminta-minta. tak ada dalam simpananku.

pria::
tapi aku lihat dia tak pandai menjaganya. dihancur-hancurkan. dibiarkan kering. direnyukkan. kau bagi aku, aku akan jaga hatimu macam jaga evo 11 yang baru tu.

gaids::
biarlah. yang penting, dia selalu denganku.

pria::
tapi kau merana. aku sedih.

gadis::
…aku tak perlu kasihanmu.

pria::
ini bukan kasihanlah. ini cinta. bodoh!

2 komentar

  1. Ha ha ha.

    Tak lama lagi Alina boleh tulis fiksyen…
    🙂


  2. haha.

    sebenarnye dah lama. cuma akhbar je yang rejek… lol.



Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s

%d blogger menyukai ini: