h1

adakah penuntut-penuntut uitm ini kurang cerdik atau jahil berfikir? oleh itu aku bekas penuntut itm, bukannya ‘u’itm!

Agustus 13, 2008

 

wahai kekasihku bidadari syurga. dengan sayap yang jernih. turunlah ke bumi ini mencari penggantimu. aku sangat rindu. dengan wangi harummu.

 

 

 

aduh! bodoh! macam ‘puppet’ diperbuat orang!

10 komentar

  1. Salam Alina,

    Teringat lak debat perdana antara DSAI dan sapa nama menteri tu…

    Anyway, si menteri dok asyik hentam Anwar pasai demo 30 tahun dulu. La ni, situasi dah terbalik, apa pula depa nak jawab no😉


  2. karya-karya hebat, karunia cipta yang esa

    http://whitesideterritory.wordpress.com/


  3. hahaha..


  4. hahaha. mereka lupa sejarah kot tu. hee.


  5. cak:: ala shah. macam tak biasa! ini negara serba ‘BOLEH’.

    syuk:: ya. anda memang berbakat!

    pp:: hahaha jugak!

    danni:: hahaha. sejarah takde dalam subjek uitm.


  6. tidakkah mereka perasan yang mereka telah diperalatkan hah? apa yang budak2 ni fikirkan entah lah…


  7. Alina,
    aku ponnn budak I.T.M…

    betul ka
    budak2 ITM err…UiTM…
    sukaaa glemerrr.
    cheh!!!


  8. ketika petang sebelum perarakkan, mpp ada kol saya untuk join bersama dengan persatuan saya di uitm.. saya pergi ke hep untuk dengar kata pihak universiti sendiri.. bila difikir fikir, takperlu lah nak melatah. bahaya, kalau kalau ada yang cuba cuba trap. so saya tak pukul canang kepada kawan2. tapi sendiri nak pergi. malangnya bangun lambat lak pagi demonstrasi tu. tambahan pula kelas jam 830 tu minggu lepas dah ponteng. takkan nak ponteng lagi haha..

    s.yanaz : ..saya pemalu (>.<)

    ~dak uitm


  9. bestkan perang pilihan raya ni… yeahh


  10. tasik:: budak2 ni tak fikir apa. cuma fikir nak berjalan makan angin. dah lama uitm takada perarakan macam pergi kenduri kawin nih!

    yana:: oh ye lupa. bebudak uitm dan itm sendiri memang sukakan keglameran. haha.

    taufiq:: eh. bukan ke buleh dapat pelepasan kuliah?? rugi ah masuk kelas gi belajar padahal buleh gi berarak macam nih sambil pakai baju hitam dan terkebilkebil ikut orang lain. huhu.



Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s

%d blogger menyukai ini: