h1

aku tak perlu baju raya sebab dah dapat macbook dari pejabat datuk. yea!

September 26, 2008

SELAMAT HARI RAYA. MAAF ZAHIR BATIN.

silalah datang rumah. tapi raya pertama aje. raya kedua nak gi sogo. nak shopping.🙂

.

.

nk: kad raya atas ihsan exike (diambil tanpa kebenaran, sebenarnya).

10 komentar

  1. Salam Alina,

    Selamat Menyambut Aidil Fitri yang mulia.
    Memohon maaf segala kesilapan yang ada
    Nak ke rumah tapi alamatnya tiada
    Maka teropong je lah saya dari Kota🙂


  2. hehe. ok. nih addnya. 13, jln ss12/1d.


  3. selamat hari raya aidilfitri…🙂


  4. aku tak perlu macbook sebab dah beli baju untuk atok! (lepas tu aku pulak tak tau guna macbook kan…)

    SELAMAT HARI RAYA!
    🙂


  5. Alina,

    Terima kasih kerana addnya
    telah pun ku sms ke hp Alina
    namun hingga kini tak kungjung tiba
    mungkin salah nombor tapi di sini dah hilang pula😦

    017 652 7123


  6. Alina,

    Anda kena sms saya kerana nombor hp Alina yang asal diberi itu telah padam. Maaf ye.


  7. salam aidil fitri. moga bebahagia dan selamat.


  8. selamat hari raya aidilfitri


  9. Maaf Zahir Batin. Salam Aidil Fitri.


  10. bro gayour, pyan dan kemat.

    selamat hari raya sakan ye..



Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s

%d blogger menyukai ini: