h1

Antara Shorties & sweeties.

Oktober 29, 2008

Untuk hujung minggu ini, aku nak highlight satu acara. Acara tentang kawan kawan yang dia orang suka.

Untuk maklumat lanjut sila ke maskara shorties.

Acara ini menarik (aku rasa) kerana ada banyak filem filem pendek yang tidak ada adegan yang tidak sepatutnya. Filem yang tidak kontroversi atas sebab-sebab tertentu. Filem yang tidak ada penapisan kerana tidak perlu ditapis lagi. Filem-filem yang kita suka. Lah. Pasti sensuas. Pasti menyentap pseudo-intelektual. Dan akan keluar lah jargon jargon separa faham bicara tentang filim. Dan para psiko-analisis mula kerut dahi membelek lapisan-lapisan makna dalam filem-filem pendek ini.

Ya. Pasti akan.

Oh. Dan juga. Teaser trailer di blog maskara shorties banyak yang mengandungi spoiler. Awas.

7 komentar

  1. Salam Alina,

    InsyAllah, saya dapat hadirkan diri. Hmm…cam Yang Berhormat pula ek?🙂


  2. Maskara ada spoilers pulak…nasib baik habaq awal !


  3. Aku minat nak tengok. Tapi aku fobia orang ramai-ramai. Aku tak pandai bersembang…..

    Aku ikuti blog Tok Rimau n gengnya sejak 2003 lagi, tentang fletnya, tentang sukan lasak kat lumpur-lumpur dgn aweks students. Tentang U.Skudainya…Tapi sbg silence reader. Sekarang, dia dah block tak kasi masuk. Apala nasib kena dumped….

    .


  4. aku dah lama tak baca blog tok rimau tu.mcm bes je sindiket soljah tu.hehe


  5. Salam datuk. la. kan datuk memang ahli yang berhormat.. hehe. jumpa di sana eh.

    nizam.
    kalau fobia sembang, tak payah bersembang. datang dan tengok aje.🙂

    bebel.
    add je tok dalam fesbuk. dan anggota soljah memang best2. esp vovin. (bukan bodek ye. haha)


  6. al khalifah.
    er. saya saja melawak. boleh tengok trailer di sana. silakan. maaf salah tafsir.🙂


  7. aku suka hasil seni.
    adakah aku sudah bersedia untuk bergaul,berselisih bahu dan bercampur dengan kelompok orang seni?
    aku teruja untuk datang dan melihat hasilnya!



Tinggalkan Balasan

