h1

Bagaimana menjana pendapatan anda pada waktu resesi ini?

Januari 7, 2009

10 hari selepas tahun baru.

.

Pendapatan pasif adalah sumber pendapatan yang terjana tanpa perlu anda melakukan apa-apa kerja. Bayangkan wang anda akan berganda secara automatik setiap hari untuk anda meskipun ketika anda tidur lena atau makan angin di Pulau Langkawi selama seminggu.

Membuat keputusan yang bijak untuk diri anda adalah amat kritikal.

Jangan sesekali membenarkan diri anda membuang masa, usaha dan wang ringgit lebih banyak lagi kerana berdegil mahu mencari “pengalaman” meneroka peluang yang berlambak di internet secara sendirian dan gagal?

PERKARA: Kini adalah masanya untuk anda menjana pendapatan pasif secara autopilot

Seorang jutawan mendedahkan rahsia bagaimana beliau mendapatkan RM1 juta pertamanya.

Anda ingin tahu salah satu rahsianya?

Rahsia besar mereka adalah pendapatan pasif

Masalahnya, adakah anda benar-benar tahu caranya untuk menjana pendapatan pasif?

Dipetik dari laman web ini.

————————————————————-

.

Tidak. Bukan iklan untuk laman web di atas. Bukan juga iklan untuk menyokong MLM.

.

Tapi sila luangkan masa sedikit lihat pada tiang sebelah kiri blog ini.  Pada ruang ‘saham akhirat’. Hanya guna jari! (kalau e-banking lah).

.

Atau kalau ragu-ragu korporat ini, carilah yang lain. Buat sesuatu! Ok sayang?

.

Ok. Ok. Bagaimana kalau bantuan tak sampai? Bantuan yang dihantar di sana disekat, kan?

Jangan risau. Tuhan tolong.

Bagi aje. Yang lain tu, Tuhan uruskan.

Ya. Dan hari ini ialah hari ke 10 selepas tahun baru. Dan hari ini ialah hari yang ke 10 hijrah. Dan hari yang ke 10 selepas Palestin dijarah.

Hari ini Hari Asyura.

(Banyak dapat poin kalau memberi, babe!)

4 komentar

  1. Usap kepala anak yatim juga.🙂
    Selamat hari Asyura.


  2. hi sayang..
    i cuba ok…
    i dah boikot product US.
    bye babe.


  3. Semoga tak termasuk dalam golongan yang disebut oleh Abdullah Jones.

    Dan..Palestine takkan aman,

    Kerana umat Islam hari ini tidak layak pun mengecap aman.

    Btw, kena boikot EPL la juga nampaknya, sebab Barclays tu ada proxy Israel.

    Dan baaaanyak barang lain yang biasa kita guna tanpa sedar.

    Alamak, kena cari alasan untuk menindakkan boikot itu.

    Haha…lawak sungguh


  4. atiqah.
    ya.

    ji.
    H & B!🙂
    nnti jumaat ni ke bar council eh? ke bar tapi tak mabuk.

    nazri.
    ya.

    tapi itulah. sekurangkurangnya berbuat sesuatu walaupun berbisik dalam hati. bukan hanya duduk goyang kaki. dan tuding jari.

    tak kisah lah lepas tu kita minum kopi lepak lepak atau shopping.

    tapi yang penting itu kita dah berbuat. sesuatu. kan?
    senyapsenyap tak ada orang tahu pun tak apa.

    itu je yang mampu.
    kan sayang?



Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s

%d blogger menyukai ini: