h1

Cilakak, kata Yapong.

Januari 22, 2009

Itu hari aku mesej Sinaganaga. Aku cakap ‘Aku’ oleh Sumandjaya memang menarek!

Kemudian dia balas mesej: Good man die young. Mmm.

(Ya. Aku tahu dia berbahasa Inggeris. Tapi itu soal lain.)

Kemudian aku balas: Sinaganaga pun ‘gud man’ sebab masih hidup di usia muda. Haha.

(Aku harap dia faham maksud aku dan tak kecil hati.)

Dia balas: Dah tua la, haha. Dah tak ada stamina. Dan ‘tak baik’ mana pun. Mmm.

(Ok. Dia tak faham.)

Aku balas balik: Tadi itu saya sinis.

(Harap dia tak kecik hati. haha)

Dia balas: Ha ha. Ok i should die young juga la. Ha ha.

(Ok. Sinaganaga memang suka berbahasa Inggeris.)

Aku balas: Ingatkan mesej tadi berbunyi, ‘cilakak, kata Yapong’.

Dan akhirnya dia balas: Ha ha. Cilakak, kata Yapong.

.

(nota ranting:  Pipiyapong atau panggilan manjanya Yapong akan beraksi di Maskara pada 7 Feb 2009.  Maklumat lanjut sila klik sini.

12 komentar

  1. Naga tu macam mahu hidup selamanya. Aku tak bantah dia. Dia lebih muda lama dari aku.


  2. Cilakak, kata Yapong. HA HA.


  3. Oooo…….Woooo…..
    Begitu.


  4. owh! ha ha ha
    cilakak, kata yapong.
    ha ha ha


  5. aik? ni apahal gua terbabit ni?


  6. kata keramat tok dan naga apa pulak?


  7. cilakak lu yapong hahaha. aku tunggu aksi kau maskara akan datang!


  8. :O


  9. ya. datang tengok pipi beraksi.


  10. nak tanya.

    kt mana saya bole bli buku Aku tu. lama da saya cari.


  11. wah. impressed.

    kamu boleh baca yang tersirat.

    mahu Aku? boleh saja. nak berapa? bagi details.


  12. satu je. sy xbuat kedai buku. details? erm mean add ke?

    sy bagi kt emel la eh. mcm xelok je bg kat cni. ape emel add eh?



Tinggalkan Balasan

