h1

Permainan bidakbidak catur. Tunggu dan lihat siapa yang kena checkmate.

Februari 5, 2009

Aku kenal Adam. Dan aku rasa dia makhluk yang kool. Dengan segala bagai kata bombastik yang menari dengan muzik tekno. Ya aku rasa dia kool.

Ok. Kamu soljahs pun kool juga.

Aku kenal Ana. Dan aku rasa dia makhluk yang hot. Dengan dawaidawai gitar dan notasi muzik melo dan halo. Ya aku rasa dia hot.

Ok. Nida dan Ili pun hot juga.

Makhluk-makhluk hot dan kool ini boleh kamu jumpa di Maskara Sabtu malam ini.

Maklumat lanjut sila klik sini.

10 komentar

  1. beb..gua?

    tak cool?
    tak hot?
    tak nak jumpa?

    gua ada band gak…. dulu la.
    🙂


  2. lu memang kool sejak dulu ji.


  3. kool as ice. macam vanilla ice.

    kalau free, lawatlah http://www.poskadkeheaven.blogspot.com
    🙂


  4. Uuuu…. Ili kat atas tu Ili mane huhuhuhuhu


  5. Siapa nak pegang2 tangan dengan Sinaganaga pun boleh datang ke Maskara, huhu


  6. Uff.. pegang-pegang tangan dengan Sinaganaga mungkin perkara paling tidak cool pernah saya cuba bayangkan selama hayat. Mintak jauh.


  7. Salam…salamm….tumpang lalu…
    Hegira,
    are any of your work for sale. I’ve been to flickr and have fallen in love with one of the them. Can sell? Pleeeeease🙂


  8. wolf.
    banyaknya blog kamu!

    ili.
    ya. itu Ili lah tu.

    abg naga.
    wow!

    indra.
    hahahaha.

    naz.
    er. boleh emel saya yang mana?


  9. Okeh. Esok maksudnya boleh kacau Een di YM lah.


  10. Saya terpana mendengar kamu memanggil

    “Abang Naga….”

    Ahaks



Tinggalkan Balasan

