h1

..

Februari 17, 2009

Tunggu sekejap.

18 komentar

  1. tunggu satu penyeksaan, kalau itu maksudmu.
    walau sekejap katamu, bagi sang pencinta sepertiku,
    kejap itu bisa buat tawa jadi tangis, mungkin jua
    Jadi, kamu masih mahu aku tunggu sekejap?
    Huh.


  2. Lama dah ni…


  3. :: tunggu… kene bayar ni…


  4. Salam Alina,

    Izinkan saya lengkapkan statement Alina dalam bentuk lagu:

    Tunggu sekekap, wahai kasih
    Dalam pelukan asrama ku (kena tukar, kang ada den kena pelangkung!)
    Er…yang lain dah tak ingat da.


  5. Tunggu sekejap…menanti hujan teduh?


  6. *ketuk-ketuk jari di meja sambil menunggu*

    lalalala


  7. ah.
    ‘tunggu sekejap’ memang sinonim dgn wanita.

    “lama pun takpe, abang tunggu!”



  8. jangan tunggu lama lama
    nanti lama lama

    Ha Ha Ha


  9. kalau kamu suruh tunggu kerana mahu berehat sekejap .. aku boleh je tunggu..

    kalau kamu suruh tunggu untuk buat keputusan.. aku tunggu je keputusannya dengan kurang sabar hehe..


  10. dalam banyak2 kes menunggu, kes ni la yang i paling sabar..paling happy dan paling tak bosan.


  11. tak nak tunggu! :-p


  12. penantian satu penyeksaan!
    hentikan penindasan!


  13. sungguh menunggu tu memang seksa!


  14. ok


  15. Bila?


  16. nizam.
    ya. sabar.

    imran.
    ‘sekejap’ itupun sangat subjektif, kan?

    x.
    nantilah aku bayar! hehe.

    abg shah.
    wah. macam selalu pergi karaoke ajek.

    kaklily.
    ya. menanti hujan teduh sebab tiada payung.

    atiqah.
    sabar ye si comel.

    aie.
    macam ada pengalaman aje.

    ajami.
    |

    rahimin.
    haha. taktahu kenapa tapi nak haha.

    mira.
    baguslah kau nih, penyabar.😛

    ji.
    haha ji. u memang best.

    dani.
    sabarlah.

    juna.🙂. ya betul.

    addy.
    kan?

    art.
    bagos.

    nizam lagi.
    sekarang lah.


  17. ya, ‘masa itu relatif’ juga…
    seperti dalam teori einstein

    oh! dia yahudi, jangan pakai



Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s

%d blogger menyukai ini: