h1

Datanglah demi menjana ekonomi negara.

Februari 27, 2009

Oh tolonglah kemari dan beli bukubuku yang aku bantu jual. Dan bantu rakan-rakan yang lain juga (jangan tak tahu, ada booth salun juga!). Sebab komisen jualan buku itu perlu aku guna untuk bayar duit tol yang akan meningkat NAIK pada hari yang sama. Supaya dapatlah aku pulang setiap hujung minggu. Dengan itu, dapatlah duit lebihan tol yang aku bayar kepada syarikat konsesi itu digunakan untuk mereka menampung perbelanjaan perhimpunan agung dan pilihan beraya kecil kecilan yang akan datang ini menjana pendapatan dan ekonomi negara dan membaikpulih infrastruktur!!!

13 komentar

  1. nak datang!!!


  2. nak duit? haha. ko simpan perempuan simpanan kat aku satu orang. ada lagi? kasi no a/c bank.


  3. hahahahaha tol naik. hampeh.


  4. Nak datang juga dan kalau boleh mau ponteng kelas hahaha1


  5. nanti aku kira2 tol nkve dari jalan duta ke shah alam
    cukup tak aku nye touch n go…


  6. katanya tol tak jadi NAIK tahun ini..


  7. Salam Alina,

    InsyAllah, rasanya dapek den poie kali ni. Nanti kita calling calling ye.

    ps. Saya ada blog baru, My Neverland; ianya untuk personal blogging je. Harap Alina dapat ziarah ye.


  8. yang ada garisan tengah tu tak boleh baca. boleh bold tak?

    huih penat. tandatangan surat perjanjian damai. tak tahu berhasil atau akan kena bom lagi


  9. saya akan pergi ke sana esok. baru dapat duit gaji yang kerjanya 3 hari


  10. tandakan wang anda dengan sedikit calit dipenjuru kanan guna dakwat merah.

    anda akan jumpa kembali wang itu dalam surah-surah yaa’sin di hari pembuangan undi pilihanraya kecil akan datang.

    atau lebih sedih wang itu telah tiada tapi surah yaa’sin bersepah dalam tandas.

    (fakta rekaan)


  11. eh, ada dtg?

    gua sampai time mistikus perform separuh dengan wani ardi perform. dalam hujan lebat. he he he


  12. nanti saya tuntut perburuan dengan akak. haha!

    dan saya sangat suka wani ardy. dia comel kan? =)
    tambah bila dia nyanyi dalam hujan. indah sungguh seorang wani ardy.


  13. dani.
    ah.

    tomi.
    dah.

    ili.
    haha. tak jadi.

    kaklily.
    tak apa. ada lagi.

    imran.
    datang lainkali ajelah

    ibnaziz.
    huhu. lepas ni naik juga.

    salam abg shah.
    dah pegi melawat.🙂

    qarma.
    haha mana bleh bold. sensitif.

    eli.
    takde pun?

    qarma.
    serius???

    rembo.
    la ye ke? sekejap aje?

    addy.
    ha! ok! lain kali ya!
    hehe. wani memang comel.



Tinggalkan Balasan

