h1

Sidang dewan perempuan simpanan tetap berjalan seperti biasa.

Maret 5, 2009

Oh ya. Aku rasa aku antara yang paling lambat promosi kekcawan perempuan simpanan ini. Bukan. Bukan kekcawan yang dibuat oleh seorang perempuan simpanan yang tinggal di kondo tingkat 15 di atas bukit sana. Bukan juga aku menjual seorang perempuan untuk disimpansimpan.

Tapi buku yang ditulis oleh perempuanperempuan yang kamu kenal dan tidak kenal.

Penulis-penulis lain sudah rancak mempromosikan di blog mereka. Dengar khabar, prajualannya ‘soldout’. Dengar khabarnya lah.

Aku antara penulis yang terlibat. Dan percayalah, dalildalil aku di dalam ini perempuan simpanan tidak pernah ‘ter’bit atau ‘ter’tulis di manamana pun. Dan yang peliknya, aku mem-featuring seorang teman yang sungguh berbakat iaitu elly dari Bangkit. Ya. Pelik.

Temanteman penulis yang lain anda boleh rujuk soljah. Masuk blog mereka, dan bacalah promosi mereka yang lebih menarik tentang perempuan simpanan ini.

Jika mahu perempuan simpanan ini, bolehlah emel > hegiraz@yahoo.com. Edisi terhad siapa cepat dia dapat. Dalam kes aku ini, rasanya yang tinggal hanya 5 naskhah. Ya. 5.

Harga RM15 + RM5 kos penghantaran.

Sudah penat. Nak gi melancong pula.

26 komentar

  1. Alina,
    I wouldn’t mind getting a copy, kalau you masih ada. My posting address (in Msia) will be provided via email OK.


  2. Nak yg manuskrip bleh? hahahahaha!


  3. Wuihh… pink nyer…..


  4. saya tinggal satu!


  5. Cik Alina.

    Saya tidak suka kekcawan.walaupun mungkin bukan faktor teras yang menggemukkan saya tapi saya memang tidak suka kekcawan.

    namun, dalam kes ni, kekcawan yang kamu promosikan ini nampak sungguh menyelerakan dan menggugat berahi estetik saya(lebih-lebih lagi setelah tahu yang kamu juga terlibat dalam kompilasi ini!).

    jadi, jika tidak menyusahkan kamu, saya berharap dapat memiliki senaskhah Perempuan Simpanan ini. Rm15 bukanlah masalah. bisa dikirimkan ke selatan?


  6. saya nak berhenti kerja, mahu pergi jauh, aduh cepatlah masaaaaa


  7. belum pernah lagi aku buat kiriman wang dan sebagainya untuk sesutau benda.

    hegi..simpankan aku satu.aku nak beli dari tangan kau terus!
    ..dengan tandatangan sekali!


  8. tlong lah ade lg
    sy juga mahu


  9. Penat juga.

    Melanconglah ke Jakarta!

    Saya ada di sana🙂


  10. salam,
    mintak tempah 2naskah yer?

    nanti saya emailkan posting address.
    tq in advance


  11. masih ada lagi?


  12. salam,
    kalau masih ada senashkah saya mahu membeli..
    emailnya ada dicicipkan…
    makasih


  13. hegira, masih adakah senaskhah untukku?


  14. ada. emel lah detail kau.


  15. masih ada lagi?


  16. perempuan simpanan menjadi di silverfish…=)
    romlah pasca romlah=)


  17. […] hahahaha… nak beli?… tanya org org perempuan simpanan… yang aku kenal >> alinaabdullah << n >> ilisyazwani<<… its worth… tp rasanya dah abeh, spt contact […]


  18. saya mahu satu orang perempuan simpanan..
    email disertekan sekali..
    terima kasih


  19. oh ya? sila emel ke –> hegiraz@yahoo.com

    thanx.


  20. PS ada banyak lagi. Minta perempuan2 simpanan kamu order dari kami – nanti kami beri mereka PS – dan mereka beri PS kepada kamu.


  21. masih ade lagi tak buku ini? saya juga mahu pesan satu?


  22. ada. sila emel ke hegiraz@yahoo.com.

    tq.


  23. nak oder satu perempuan simpanan untuk disimpan dlm tempat simpanan yg penuh dgn barang simpan…???? emel disertakan..


  24. nak order satu perempuan simpanan utk disimpan didlm tempat simpanan bersama barang2 simpanan..??


  25. sila emel ke hegiraz@yahoo.com ye sayang.


  26. uhuu tahniah dolingku.. dah maju skang..

    p/s kurang minat membaca.. ahakss



Tinggalkan Balasan

