h1

Black is the new black.

Maret 18, 2009

Dan berikan sedikit ruang untuk bumi bernafas.

Sejam pun tidak apa. Tidak apaapa.

Earth hour.

Jam 8.30 pm. Di mana saja anda.

Di manamana. Pada 28hb Mac 2009. Sabtu.

11 komentar

  1. apa yang perlu saya buat?
    tutup lampu biar bergelap?
    atau cukup sekadar pejamkan mata hayati indahnya hitam?
    ermmm!


  2. Macam mana nak suap nasi ni???? hahaha
    Ok.Ok… aku akan pastikan pencawang utama TNB kat tempat aku ditutup..


  3. yeah, mungkin untuk individu. kalau kilang tak boleh la tutup. operation out la.


  4. sedang mencari-cari tempat yang ada acara menarik sepanjang satu jam itu.


  5. BB tak pernah bergelap. yes, BB jadi sasaran.


  6. Salam Alina,

    Alamak! Kono den boli lilin camni…hehe. InsyAllah. Thanks🙂


  7. Kat M.O ni selalu buat mende ni. Gelap dan Hitam tiba2.
    Exike dan Naga mesti tau.


  8. jangan dalam panggung dia tutup..tp panggung selalu bergelap…


  9. addy.
    berkreatif dalam gelap pun boleh.

    nizam.
    haha. bagus!

    1977.
    ini sebenarnya hanya satu simbol untuk mengatakan bahawa kita ampu dan kita boleh buat sesuatu.

    shahril.
    kami ada bykkkkk aktiviti.

    aie.
    ai. kau nak jadi teroris cahaya ya?

    abg shah.
    haha. satu jam saja. kuar rumah dan tengok alam. tengok bintang. tengok bulan. tengok kosert AF pon buleh.

    imran.
    jadi warga MO sebenarnya dah lama prihatin ya. syabas! haha.

    mind.
    ya. panggung selalu gelap.


  10. aku memang sejak dari alam roh lagi memang dah pro dgn kempen ‘save earth’ ni.Memang tunggu sangat apa akan jadi,apa cerita selepas bumi bergelap 1 jam.Bagi yg terbabas ke parit jalan,terhantuk tiang pintu..mesti nyumpah seranah gaknya…


  11. malam yang gelap dan sunyi



Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s

%d blogger menyukai ini: