h1

Senarai yang menempah perempuan simpanan.

Maret 23, 2009

Booking

  1. Norris malina
  2. Ibn azzis
  3. Faiz ridwan
  4. Junid Mahdi (cairo)
  5. Ada zac
  6. Hanani
  7. Omar bahrin (edt)
  8. Naz
  9. Jorji

Sudah bayar

  1. Nur hanani
  2. Tengku nilam
  3. Sa’adah
  4. Suraya
  5. Eamy
  6. Nurul ain (huuga neiji)
  7. Rahimin
  8. Mizstake
  9. Hani
  10. Amir

Kalau sesiapa yang belum bayar tapi aku letakkan sudah bayar. Beritahu. Bab-bab ‘short’ ni memang makanan aku.
Kalau sesiapa yang sudah bayar tapi aku letakkan belum bayar, sila emel bukti resit ya sayang.
1 April insyaAllah aku akan mula bertapa di pejabat pos.
Oh ya, setiap perempuan simpanan ini ada nombor sirinya! Yay!

26 komentar

  1. notapelekatmelekitgangguibujaridantelunjukuntukbekerjamacambiasa.ohyainisudahjadisajakyangtiba-tibamenjadipelikdengangayabahasamanusia.mungkingagapatautakkenaldiri.sayang,lidahbolehtergeliattak?


  2. Kamu?

    Apa nombor siri kamu? Aku mau tau… hehehe

    .


  3. Mcmana nak tempah dan bayar. boleh email tataacaranya?


  4. baru teringat saya belum bayar pada azie.


  5. aku juga pernah booking.aku juga mahu simpan perempuan.walau setiap ayat sudah aku simpan dalam hati.jgn sisihkanku dari listmu.aku tunggu realitasnya pada helaian buku bukan lagi menuskrip.


  6. (menggeletar jari sebnanya masa menaip pd dada suci putih lumut jingga.)hu~


  7. Pos laa satu kat gua


  8. beb..copy aku kalau takda signature,aku pulangkan balik ok.


  9. memang nama aku ‘sengaja’ ditiadakan ek?


  10. Ya imran.

    Teman-teman yang aku kenal fizikal dan mental memang di’sengaja’kan tiada.

    Kecuali Jorji.

    Sebab aku rasa nama dia nampak macam cool ada dalam senarai. (tapi bukanlah nak cakap yang nama teman lain tak cool, tapi sebab sebelumnya nama jorji jadi tajuk.)

    haha. Entahlah. Tiada alasan.

    Nizam.
    Aku punya nombor siri. Adalah.

    PP.
    Aku bagi kat lho by hand jek lah.


  11. dah bayar.. dah bayar…
    dah email.. dah email…
    scan dulu..scan dulu…
    then email .. dah….
    lama dah bayar….
    tapi napa mcm x byr jer nama kat atas tu?


  12. hani.. hani… hani? hani!!

    oh ok. sudah.

    baik.


  13. saya perlukan tatacara pesanan. thanks.


  14. ada lagi tak buku nih? mcm berminat jek.. mcmana nak menempahnye?


  15. anew dan kat.

    sila rujuk sini. https://alinaabdullah.wordpress.com/2009/03/05/sidang-dewan-perempuan-simpanan-tetap-berjalan-seperti-biasa/

    thx!


  16. askum,
    saya mahu itu perempuan simpanan juga?
    bagaimana?


  17. assalamualaikum..
    buku neh available ag x?
    Berminat la🙂


  18. Ada lagi buku ni?


  19. wsalam pherry dan izzy.

    buku ini ada lagi. sila emel –> hegiraz[at]yahoo[dot]com

    thanx.


  20. sy sudah membelinya, tapi masih belum ada di tangan. tahniah di atas pelancaran perempuan simpanan. teruskan menulis..🙂


  21. bile bley dpt buku nih??xsabaa nk baca nih.. :p :p😛


  22. salam.alina.perempuan simpanan selamat sampai.THANX!!🙂


  23. Salam..

    Saya ada melanggang melalui Mimi.. dier ada bgtau Alinah nak uruskan.. so camnerk eks??…


  24. sila emel detail ke hegiraz@yahoo.com.

    thanx.


  25. Hello Alina, Perempuan Simpanan sudah selamat saya terima semalam. terima kasih daun keladi😛


  26. bagi no fon anda saya nak boking



Tinggalkan Balasan

