h1

Mereka bilang saya monyet!

April 15, 2009

kutubuku6

Disturb.

17 komentar

  1. Alina,
    saya cinta Djenar Maesa Ayu.

    Sudah baca bukunya Cerita pendek tentang cerita cinta pendek?
    🙂


  2. suma pun nk rare.


  3. giler lah, meleleh aku dibuatnya.


  4. alina,
    saya baru saja beli buku nya Mereka Bilang, Saya Monyet.
    itu filem nya ya?
    mahu pinjam, boleh?
    hehe.


  5. M. Aaa.. blum lagi. Kalau macamtu, itu dalam next list.

    dan. eleh. jeles lah tu.

    nik. isy. jgn meleleh sangat. nnti banjir dowh.

    shafiq. beli bukunya dimana? yang original dari sana atau yang sudah traslate? atau beli di pesta buku indon ye?


  6. saya beli dari oxygenpress.
    mereka bawa masuk dari sana.
    dvd tu, beli masa ke sana dulu ya?


  7. oooh oxygen.

    a ah. beli fiksi, dan 2 hari tu.

    tapi filem fiksi lagi mantap!


  8. tiga hari untuk selamanya bagus
    mereka bilang saya monyet belum lagi

    sapa bilang saya monyet??? sapa???


  9. Aduiyai. Kenapa jahat sangat koleksi awak ni Alina. Jangan kedekut ilmu, please.


  10. slm. nk tanya buku prpn simpanan ada lg x? nk beli la..plz…


  11. Salam Alina,

    Sapa? Sapa ‘Bilang Monyet’? Berani mereka. Kalau berani, suruh mereka temu saya (tapi selepas saya warm-up silat seribu langkah ye)🙂


  12. Wah belum tau nich buku..


  13. aduh…
    aku baru saja merecce filem ini, lho sudah milikinya…
    sedang menanti pintu terlarang dan kala karya joko anwar…

    Hegira, karya Djenar lebih pada cinta iyakan?

    Nanti masa KLIBF tayang filem pendek, mau jumpa lho, mau kasi itu struktur lailatul qadr…
    boleh enggak..

    PS; apasal lidah aku ni?


  14. qarma. CD pertama 3 hari selamanya tu aku tertidur. Mungkin penat. Mungkin sebab cerita tu lambat atau tiada part jolokan adrenalin. Haha. Takde. Takde siapa bilang.

    wani. haha. bukan kedekut ilmu. cuma memang saja nak bagi jeles. hehe.

    nas. ish. tak baik tau nak beli perempuan simpanan.. heee.. ada lagi. emel hegiraz@yahoo.com

    abgshah. wah lama tak nampak. sekali datang terus nak bersilat?? hehe.

    bocah. itulah. saya mahu cari jga.

    ajin. oh ada satu lagi cerita seram. aku rasa tajuknya Takut. tapi aku rasa kau mesti suka FIKSI. rekomendasi untuk semua.

    iya dong. boleh aja! kita jumpa di sana aja yah!

    pss.. iyelah. terikut lak


  15. Nampak best saja judulnya.

    Alina, email add kak Lily sicksadcity@yahoo.com.

    Mau kirim apa dear,warkah chenta hahaha!


  16. Waduh tajuknya Sudah buat aku takut lho


  17. kak lily. yup. nak kirimin warkah cintarindu.

    ajin. itulah pasal. aku rasa best.



Tinggalkan Balasan

