h1

Mereka main kerusi muzikal, dan kontraktor tercangakcangak ternganga.

Mei 12, 2009

Marina Mahathir sudah beli.
Eli Wong sudah punya perempuan simpanan ~kinky tak frasa ni? (dan aku rasa dia terpaksa beli lepas zul sebut.)
Abg Meor juga sudah ada.
Shanon pun sudah beli. (walau dia lupa bayar pada mulanya)

Minggu lepas aku maraton Dexter.
Minggu ini maraton Criminal Minds.
Mantap.

Jadi kini aku dalam mode~ jenayah-psiko-sosiopath-penjenayah-hollywood-semua-kacak.

Dan kepada Puan Marina Mahathir, kalau terasa ada kelibat seseorang berambut ketakketak ikal asyik mengekori puan, boleh emel saya untuk profailkan. Saya fikir tahu siapa.

Dan aku rasa Adam Kasturi paling ekspresif senja itu. (Selain daripada persembahan Firdaus Abdillah semasa merasmikan buku Kacip Pipiyapong. Serius, penuh dengan subteks dan hiperbola!) The next Allan Kaprow. Sunyi tanpa kata cuma gerak. Eksperimental pertama dari Adam tapi bukan sesuatu yang baru. Jika Adam konsisten, dapat tertulis namanya dalam senarai artis persembahan gaya lewat moden. Di Malaysia lah. Kudos.

Dan untuk pemuja penuh pascamoden, Nazri M. Annuar untuk anda! Dan terjadi ironi dalam ironi bila meja SIS ada di KLAB! Nasib baik kiblat aku bukannya feminisme.

Kalau mahu lagi Adam K. dan Dewangga S. dan juga Nazri M A., sila lah ke Pekan Sehari Frinjan edisi Mei ini.

(Oh ya bagi kasanova penyanjung wanita, Beeha juga ada!)

Oh ini tentang KLAB dan pelancaran buku Shaira Amira dan Pipiyapong. Dan segala gambar daripada kamera Nazri.

17 komentar

  1. terpaksa tunggu sehari frinjan.hu~
    anyway congrates!


  2. ternganga lah tgk si pipi bergaya dgn marina…
    kena jadi expresionis lah macam ni…

    ko layan dvd ke dexter dgn criminal minds tu?
    mana nak dpt koleksi dvd indonesia di KL nie eh…
    selain order dari rakan diseberang…


  3. ajin. aku download aje. kalau latest season, tak kuar lagi dvd.

    kalau indo, aku tak pasti lah ada kat mana. cuba riki kat medan mara tu.


  4. hari tu mmg best. cayalah!!


  5. PP sudah kacip itu perempuan simpanan marina ka? hahaks


  6. jaki betul tgk pipi dgn marina m

    kalau tak beli pun tetap jaki…


  7. Muke penuh kebanggaan,
    Macam aku grab 3 buah buku di warung sendiket,
    bersama 3 tandatangan-yang-aku-tak-tau-gunanya.


  8. ‘Itu ialah yang pertama’- Adam K.


  9. tumpang tanya, ader lg x buku perempuan simpanan? nak dapatkan senaskah…


  10. alya. kamu comel!🙂

    nizam.🙂

    budakzonm. tandatangan itu nanti sepulah tahun lagi akan bertukar jadi dakwat emas~!

    shaira. ya. harap bukan yang terakhir. ~ Alina A.

    emosiluka. ada. di pekan frinjan 30 mei ini. dataran shah alam.


  11. ya. ya. tidak. tidak. berhenti jangan merempuj.ini sekatan jalan raya. bukan untuk gembira atau ketawa. tapi untuk serius dan termenung. kau berhenti nampakkan gigi, mulakan dengan menunjuk taring dan kuku sebelum mencengkam amarah semalam.


  12. wahh…ada gamba kat sini jugaa….
    wah…
    tahniah een.
    hehehehehe.


  13. bila agaknya aku mampu bersenang-senang dengan kamu dan rakan-rakan?


  14. mambaca?? lalalala…


  15. kemain artis, adam.


  16. dan. erm. next sajak?

    ili. ada. hehe.

    art. ooh katakan saja bilabila pun boleh!

    siti. ok!

    wani. itulah pasal!


  17. me dah jadi pemilik pompuan simpanan tewww.. ahaks



Tinggalkan Balasan

