h1

0.7: Adrenaline Rush

Juni 4, 2009

Cik, tunjuk lesen!

Wajah kau dan wajah dia
tibatiba lenyap
dan diganti dengan pak polisi
yang masih muda, terlalu muda
Tag nama tertulis Daniyal
merenung aku di tepi tingkap

Aku cuba pamer
a poker face
tapi jantung di dalam bagai Katrina

.

Dalam kelam kabut
aku tunjuk lesen
sambil itu pak (abang) polisi
menyuluh ke dalam kereta
memeriksa

.

.

.

.

Ok cik boleh jalan.
Tapi hatihati.
Di hadapan baru berlaku
samun kereta.
Kata pak (abang) polisi.

Kau tahu sayang
Jika dia geledah bonet tadi
Dan jumpa bungkusan beriben merah itu
Pasti aku akan buatbuat pengsan
Atau kemungkinan utama yang lain
Jika hilang pertimbangan
Akan merempuh sekatan ini

Dan jadi headline akhbar perdana esoknya.

8 komentar

  1. Dah kaget dah ni ingin tahu…


  2. perghhh…


  3. Apsal nama polis sama? hahahahaha!


  4. een makin puitis.


  5. Eeeeeeeeeeeeee.

    Stop tease saya dan cepat habiskan cerita.

    M


  6. puitis yg jujur.🙂
    nice babe.


  7. Cinta itu Langgar Lari – Tajuk cerita saya nanti🙂


  8. kruel. sabar ye.

    mimoe. tunggu kesudhnnya.

    dani. hahaha.

    ili. ili pun!

    M. sabar ye darl!

    Darr. thanks dear.

    sufi. Oh iya? mahu baca!



Tinggalkan Balasan

