h1

Teaser.

Juli 15, 2009

Pujangga tua berbisik
tragedi menyatukan cinta.

Dan kini aku berdiri
di tengahtengah rel tren.

Menanti tragedi.

16 komentar

  1. Selamat bertragedi.
    Selamat bercinta.


  2. Hello adik,jangan mati dulu. Kau belum turunkan ilmu tulismenuls yang hip untuk kakakmu.


  3. biar aku sambut…


  4. Teaser untuk?


  5. wah?!?!?!!?


  6. kalau cintanya saya?


  7. sebelum ke tengah-tengah rel jangan lupa kasi gitar kat kitorang. Rumah dah tak ada gitar ni.


  8. Salam Alina,

    Peewit! Bercintan dah? Alamak! Melepeh den.

    ps. Oh, den hilang hp dan kesemua nombor dalam nya.


  9. pastikan bukan di sebelah rel kepunyaan keretapi barang. tragis teramat tu, aku tak sanggup terimanya…


  10. to semua: entri ini bukan tentang saya, ok?

    jadi tak timbul persoalan mahu mati dan wasiat barang-barang.🙂

    teh. cinta itu sudah tiada. period. cewah.

    kaklily. kalau blum ajal, blum lah tu.

    aie. wow! kalau macam tu, nak pegi tgh2 rel skrg.

    darkk. mungkin sebuah cerita. syhh.

    alya.🙂

    addy. bukan tragedi, mungkin jadi-jadi(an).🙂

    nazri. beli sendiri lah!

    abgshah. ok nanti saya miskol.

    nizam. haha. ada kirim motor ke?


  11. ini cinta bunuh diri langgar keretapi macam muvi tamil.😛


  12. kenapa tajuknya ‘teaser’?


  13. nantikan aku juga.


  14. Errmm…ada sesuatu yang menarik di situ.

    Macam Hindustan pun ada.😀


  15. Depakan tanganmu, beb!


  16. ji. ya aku tau kau memang peminat nombor satu cerita tamil, kan.

    stam. entahlah. kalau semuanya ada jawapan, hidup pun jadi tak seronok lah kan.

    art. jom!

    imran. pergh. sorang lagi peminat hindustan.

    naga. dah.



Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s

%d blogger menyukai ini: