h1

Putri kecil dengan tongkat sakti dan sayap paripari.

Juli 30, 2009

Pada suatu hari si cilik Hanna berkata pada aku, dengan mata dreamy-nya, kalau mama dah tak ada, kalau abah dah tak ada, Hanna kemas baju, kakak Hanna kemas baju, abang Hanna kemas baju, Azim kemas baju. Lepas tu Cikna datang amik kiteorang ya? Kiteorang mahu tinggal dengan Cikna kat Subang.

Si cilik Hanna, yang berumur 4 tahun berkata pada suatu hari.

Aku rasa mahu pasang sayap pada belakang Hanna dan biar dia terbang sambil tabur serbuk bintang pada makhluk bumi.

12 komentar

  1. sweet..:)


  2. Salam Alina,

    Er..,kata ngan dia jangan miss tabur kat saya ye. Saya ni, makhluk kecil je.


  3. Awww… so sweet…tapi kenapa ya. Kak Intan rasa sedih dia cakap macam tu.


  4. Kalau hanna nak teman..Cik benon si lalat ade..

    -___o


  5. Kalau dah ada sayap, terbang terus ke kutub utara dan taburkan fairy dust di sini juga!😀


  6. Saya juga nak kemas baju (dan alatan melukis + gitar tong) dan tinggal dengan Cikgu Alina. Boleh????
    😉


  7. Hohohohohoohoho😀


  8. Dear Hanna,
    Kalau macam tu, Ciklan pun nak kemas baju. Ciklan pun mahu tinggal dengan Cikna kat Subang. HA HA.


  9. nak juga dok ngan Cikna.😉


  10. pelangi. anakanak kecil sentiasa sweet.

    abg syah. ya. noted.

    kakintan. ye kan? anak kecil boleh berfikiran macam tu..

    bainun. ya. anda pun sweet juga!

    kaknaz. oh tidak dilupa!

    bocah.🙂

    untuk tehyangtaf, naga, dan aie.
    nanti kalau sy buat asrama, korang boleh check in eh???😛


  11. sy pon nak check in~


  12. Tumpang taburkan pada aku sekali. Aku perlukan dedebu sakti.



Tinggalkan Balasan

